poniedziałek, 21 marca 2016

Mogę Ci dać wszystko, jeśli się tylko postaram, mogę dać Ci to, o co tylko mnie poprosisz, jeśli tylko szepniesz słowem, chcę dać Ci co najlepsze, możliwe na świecie. Ale wyszedłeś i Cię nie ma, znów znikłeś i zostałam sama, na noc też nie wróciłeś i jakoś ciemniej się zrobiło. I spędzam dni sama, bez Ciebie w domu. Jest trochę smutniej, trochę beznadziejnie i nie wiem co mam zrobić, powiedzieć byś poczekał na Mnie, ale chyba tego nie zrobisz. Ucieknij jeśli chcesz,ale wróć, lub zostań by później odejść i wrócić, albo nie wracaj w ogóle, możesz również zostać tutaj. I nie wiem jak z Tobą rozmawiać, jak powiedzieć, że czuję się sama, ale zapewne nie jedyna. Nie wiem jak powiedzieć,że chcę byś został. Wszyscy jesteśmy nieszczęśliwi, ale tak jakoś wyszło, że niczego sobie nie mówimy." Nie m moje ale jak mojehttps://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1761721240725506&substory_index=0&id=1757309934499970

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz